duminică, 2 ianuarie 2011

2010 Final... 2011 Start!

A mai trecut un an, un an plin de evenimente in ceea ce priveste cariera mea muzicala, un an care s-a terminat in forta cu 4 concerte la care am luat parte, un real succes la publicul prezent ceea ce ma face sa cred ca muzica adevarata, muzica pop, pop-rock are in continuare o foarte mare cautare mai ales cantata live! Din pacate la noi aceste genuri nu se prea difuzeaza la radio - in schimb posturile tv muzicale recunosc mai arunca pe sticla si clipuri pop sau rock autentice care au chiar mare succes...

Daca ar fi sa fac un bilant al anului ce tocmai s-a incheiat ar trebui sa trec in cont un numar de 28 de evenimente la care am luat parte in calitate de invitat,recital sau competitii muzicale toate fiind incheiate cu cel putin un BIS al melodiei care mi-a adus cel mai mare succes - "Am nevoie de ea " - piesa ce a fost propusa la sectiunea Creatie Festivalul Mamaia 2009! Multumesc cu aceasta ocazie inca o data echipei cu care am lucrat, WiseNoize , Nony Borsan(compozitor si component al Crazy Win)) , Alex Toma(producator muzical)... in aceeasi formula, sau extinsa...nici numai stiu, vom lansa la inceput de  an un nou proiect muzical, un sound nou, imagine, nume - o piesa care speram sa placa si sa "arunce in aer" topurle muzicale din Romania.
Totodata imi doresc ca odata cu noul proiect la care vom lucra cu mult suflet si implicare maxima sa aduca pe tv si primul videoclip profesionist al unei piese proprii. As vrea ca noua piesa, de altfel aleasa de un grup de fani si prieteni dintr-un set de 4 piese propuse sa ajunga cat mai sus posibil, sa devina un real HIT - si asta pentru ca voi pune in el tot talentul meu si chiar mai mult de atat...
In rest, doresc tuturor un 2011 de exceptie, sa fie pentru voi toti un an al marilor impliniri pe toate planurile, sa va pastrati optimismul si increderea in tot ce este frumos si realizabil si sa luptati pentru visele voastre oricat de greu ar parea...
Numai bine si ...Keep in touch  :)
Florin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu